Producenci
Promocje
PŁASZCZ DAMSKI WIOSNA -JESIEŃ __S M L
PŁASZCZ DAMSKI WIOSNA -JESIEŃ __S M L
99,90 zł 49,90 zł
Kurtka męska ocieplana pikowana z kapturem
Kurtka męska ocieplana pikowana z kapturem
199,90 zł 99,90 zł
Kamizelka męska ocieplana puchowa
Kamizelka męska ocieplana puchowa
129,90 zł 59,90 zł
T-shirt męski CIPO BAXX bokserka
T-shirt męski CIPO BAXX bokserka
79,90 zł 39,90 zł
Kurtka męska ramoneska bawełna __PL
Kurtka męska ramoneska bawełna __PL
99,90 zł 49,90 zł
Kurtka męska ramoneska bawełna__PL
Kurtka męska ramoneska bawełna__PL
99,90 zł 49,90 zł
Kurtka męska ramoneska bawełna__PL
Kurtka męska ramoneska bawełna__PL
99,90 zł 49,90 zł
Kurtka męska ramoneska bawełna __PL
Kurtka męska ramoneska bawełna __PL
99,90 zł 49,90 zł
Kurtka męska ramoneska bawełna__PL
Kurtka męska ramoneska bawełna__PL
99,90 zł 49,90 zł
Kurtka męska ramoneska bawełna __PL
Kurtka męska ramoneska bawełna __PL
99,90 zł 49,90 zł
Bluzka męska CIPO BAXX longsleeve
Bluzka męska CIPO BAXX longsleeve
99,90 zł 49,90 zł
Kurtka męska wiatrówka przeciwdeszczowa PL
Kurtka męska wiatrówka przeciwdeszczowa PL
99,90 zł 49,90 zł
Zwroty i reklamacje

Zwrot i wymiana

Towar nie spełnia Twoch oczekiwań lub po prostu nie pasuje i chcesz zwrócić? Nic prostszego Zwrot lub wymiana możliwa w ciągu 14 dni od otrzymania przez Panstwa przesyłki Spakuj przedmiot tak jak przyszedł do Ciebie ( towar musi być spakowany w opakowanie w którym wysłaliśmy ) dołącz do paczki wypełniony formularz z paragonem lub fakturą  i wyślij na adres :

C.H."PTAK"HALA G ulica 7 BOX 30

95-030 Rzgów

ul.Rzemieślnicza 35

Zwrot będzie na Twoim koncie do 14 dni roboczych , nie przyjmujemy paczek pobraniowych , towar nie może nosić śladów użytkowania , kupujący wysyła towar na swój koszt .

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na adres wyżej wymieniony wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl